این سایت صرفاً جهت اطلاع رسانی می باشد

این سایت صرفاً جهت اطلاع رسانی می باشد

آموزش تعمیرات دستگاه های زیبایی

تعمیرات دستگاه های زیبایی و کلینیکی
نگران نباش ما درستش میکنیم...

تعمیرات در سریعترین زمان

از زمان خرابی یک دستگاه تا راه اندازی مجدد آن امکان معطلی بسیاری از مشتریان و حتی از دست دادن آن ها وجود دارد، گروه تعمیراتی امورفیا مفتخر است که در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه خراب شما را به دستگاهی سالم و کارآمد تبدیل کرده و از خسارات احتمالی وارد شده به کسب و کار شما جلوگیری کند.

تعمیرات با کمترین هزینه

با توجه به افزایش هزینه های مربوط به تعمیرات به خصوص در حوزه ی تجهیزات پزشکی، گروه تعمیراتی امورفیا توانسته با پیشنهاد کم ترین و معقول ترین هزینه، رضایت بسیاری از مشتریان را به دست آورد.

حفاظت الکتریکی

تمامی دستگاه ها، تجهیزات و حتی بیماران شما باید از نظر شوک های الکتریکی (میکروشوک، ماکروشوک و…) به دلیل نوسانات برق در امنیت کامل باشند، گروه امورفیا توانسته با ایجاد امنیت بالا رضایت مشتریان را در این زمینه به دست آورد.

راه اندازی، نصب و آموزش

تیم امورفیا از زمان خریداری دستگاه تا ارتباط با بیماران در کنار شما بوده و پاسخ گوی تمامی سوالات شما در زمینه ی استفاده از دستگاه ها می باشد، علاوه بر این برای نصب و راه اندازی دستگاه مربوطه در محل حاضر شده و نصب دستگاه را در سریع ترین زمان با بالاترین کیفیت انجام خواهد داد.

کالیبراسیون

از آن جایی که استانداردها، مقادیر اندازه گیری و نمایش داده شده ی برخی از تجهیزات پزشکی با گذشت زمان تغییر پیدا می کند، گروه امورفیا قادر خواهد بود با کالیبره کردن این تجهیزات بهره وری دستگاه های پزشکی را به حداکثر خود برساند.

دستگاه های دست دوم

نظر به افزایش روز افزون تکنولوژی در تجهیزات پزشکی، تیم امورفیا دستگاه های قدیمی شما را خریداری کرده و تجهیزات به روز با تکنولوژی جدید را به شما پزشکان عزیز عرضه می کند.