پوست

لیفت بینی بدون عمل جراحی

لیفت بینی بدون عمل جراحی

بسیاری از افراد از شکل بینی خود ناراضی بوده و تمایل دارند نواقص آن را برطرف سازند، اما همان طور که میدانید هزینه های بالای عمل جراحی، دوره نقاهت طولانی و دیگر عوامل باعث میشود بسیاری از افراد از انجام عمل زیبایی بینی منصرف شوند، امروزه با توجه به پیشرفت دنیای پزشکی روش های ساده تری برای زیبایی بینی و رسیدن به فرم و شکل دلخواه بینی صورت میگیرد که نه نیازی به هزینه های بالا دارد و نه نیاز به دوره ی نقاهت و استراحت طولانی. در ادامه تصمیم داریم در خصوص روش های لیفت بینی بدون جراحی مطالبی را به شما ارائه دهیم، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لیفت بینی چیست؟

با لیفت بینی میتوان بین بینی و دیگر اجزای صورت تناسب ایجاد کرد، همان طور که اشاره شد این روش نیازی به عمل جراحی نداشته و تمامی افراد بدون محدودیت میتوانند با این روش به فرم دلخواه بینی خود برسند، لیفت بینی بر بخش های مختلف بینی شامل قوز، نوک، تیغه و پره بینی انجام می شود. البته در صورتی که شخص دارای مشکلات عمده ی تنفسی یا انحراف بینی باشد ممکن است پزشک متخصص عمل جراحی را به بیمار پیشنهاد نماید.

لیفت بینی بدون جراحی

روش های لیفت بینی بدون عمل جراحی

لیفت بینی بدون عمل جراحی در زمان کوتاهی انجام میشود البته ماندگاری این روش ها نسبت به عمل های جراحی کوتاه تر خواهد بود، در ادامه به روش های لیفت بینی بدون جراحی خواهیم پرداخت:

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ معمولا بعد از 2 سال نیاز به ترمیم خواهد داشت، در این روش پزشک متخصص نخ هایی را در زیر پوست قرار داده و با کشیدن آن ها فرم بینی بیمار را اصلاح خواهد کرد. لیفت بینی دائمی نبوده و به دلیل اینکه نخ ها بعد از مدتی جذب میشوند نیاز به ترمیم می باشد. اما این روش از جمله پرطرفدارترین روش های لیفت بینی در بین افراد می باشد.

لیفت بینی با نخ

معمولا در این روش پزشک متخصص از نخ های مختلف همانند نخ کاگ، نخ های ویژو یا … استفاده می کند. زمان لیفت بینی با نخ معمولا 15 دقیقه بوده و فرد نیاز به دوره ی نقاهت یا استراحت خاصی نخواهد داشت. تنها بهتر است تا چند روز از انجام فعالیت های سنگین خودداری شود.

لیفت بینی با ژل

این روش زیبایی برای آن دسته از افرادی که بینی افتاده ای دارند مناسب می باشد، همچنین افرادی که قوز بینی دارند با تزریق ژل میتوانند بینی خود را صاف و یکدست نمایند. لیفت بینی با ژل فیلر های مختلف انجام میشود که تشخیص آن بر عهده ی پزشک متخصص است که با توجه به سن بیمار، بافت بینی و نوع مشکل شخص، از ژل مربوطه استفاده نماید.

معمولا نتیجه ی لیفت بینی با ژل تا یک سال و نیم ماندگار خواهد بود، این روش نیز مانند لیفت بینی با نخ انحراف و مشکلات تنفسی جدی را برطرف نخواهد کرد.

لیفت بینی با ژل فیلر

قیمت لیفت بینی

قیمت لیفت بینی با توجه به روشی که پزشک متخصص برای اصلاح فرم بینی انتخاب میکند و مشکل بیمار، نوع ژل یا نخ مصرفی متفاوت خواهد بود و تمامی این عوامل در قیمت لیفت بینی تاثیر گذار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید