پوست, تجهیزات زیبایی

بهترین دستگاه های جوانسازی پوست

دستگاه های جوانسازی پوست

آیا بهترین دستگاه های جوانسازی پوست را می شناسید؟ آیا نمیدانید کدام روش جوانسازی بهتر است؟ آیا میدانید بهترین دستگاه جوانسازی پوست کدام است؟ ما در این مقاله به تمامی سوالات شما در خصوص سریع ترین راه صاف کننده پوست پاسخ خواهیم داد.

با توجه به سبک زندگی امروز، گذشت زمان و عوامل ژنتیکی پوست افراد در معرض آسیب قرار خواهد گرفت و همین امر باعث ایجاد چروک و افتادگی پوست خواهد شد، اما نکته ی مهم این است که امروزه با توجه به پیشرفت در دنیای پزشکی دستگاه های جوانسازی متعددی در بازار وجود دارند که میتوانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

انواع دستگاه های جوانسازی پوست

  • دستگاه اندولیفت
  • دستگاه هایفوتراپی
  • دستگاه کربوکسی
  • دستگاه میکرودرم آبریژن
  • دستگاه RF  فرکشنال میکرونیدل
  • دستگاه آر اف فرکشنال

جوانسازی پوست با دستگاه اندولیفت

جوانسازی با دستگاه اندولیفت یکی از موثرترین روش های جوانسازی پوست میباشد. این روش درمانی کم تهاجمی بوده و با تاباندن پرتوی لیزر به بافت صورت میتوان اجزای صورت را لیفت و بالا کشید در این صورت تمامی چین و چروک های پوستی برطرف خواهد شد. اشعه ی لیزر هیچ گونه ضرری برای پوست نخواهد داشت و با 1 جلسه میتوان به نتیجه ی دلخواه رسید.

دستگاه جوانسازی پوست هایفوتراپی

دستگاه هایفوتراپی دارای امواجی مشابه با موج های سونوگرافی بوده و با تحریک پوست سبب کلاژن سازی و در نهایت جوانسازی پوست میشود. این روش کاملا غیر تهاجمی بوده و بیمار هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد. برای این روش درمانی 1 تا 3 جلسه مناسب می باشد.

دستگاه های جوانسازی پوست

جوانسازی با دستگاه کربوکسی

از دیگر روش های جوانسازی پوست استفاده از دستگاه کربوکسی و گاز کربن دی اکسید میباشد، از این روش برای درمان سیاهی دور چشم، رفع شلی و افتادگی پوست، کاهش چربی و سلولیت استفاده می شود. کربوکسی به عنوان بهترین دستگاه لیفت صورت شناخته میشود چرا که هیچ گونه عوارضی نداشته و روشی کم تهاجم می باشد. بهترین نتیجه از این روش را میتوان بعد از 7 تا 10 جلسه انتظار داشت، در این روش از گاز کربن دی اکسید استفاده میشود و پزشک با وارد کردن گاز به سلول های پوست تلاش میکند تا سلول های مرده را از بین برده و با کلاژن سازی و خون رسانی سبب جوانسازی پوست شود.

دستگاه جوانسازی RF  فرکشنال میکرونیدل

این دستگاه که ترکیبی از میکرونیدلینگ به همراه امواج رادیویی است به بازسازی کلاژن و الاستین های پوست کمک خواهد کرد، گرمای حاصل از این دستگاه موجب تحریک سلول ها و جوانسازی پوست خواهد شد.

جوانسازی پوست با دستگاه میکرودرم آبریژن

از دیگر دستگاه های موثر در جوانسازی پوست میکرودرم آبریژن میباشد، با این دستگاه بدون نیاز به بی حسی و هیچ گونه درد و خونریزی لایه ها و سلول های مرده پوست صورت از بین رفته و پوست شخص را شاداب و جوان خواهد کرد.

دستگاه های جوانسازی پوست

دستگاه جوانسازی پوست آر اف فرکشنال

از آن جایی که در این دستگاه انرژی الکتریکی جایگزین نور شده است هیچ گونه ضرر و آسیبی به پوست وارد نخواهد کرد، این روش غیر تهاجمی است و شخص هیچ گونه دردی احساس نمیکند، دستگاه آر اف فرکشنال موجب سفت شدن و در نهایت جوانسازی پوست می شود.

دیدگاهتان را بنویسید