پوست

بهترین نوع ژل لب

بهترین نوع ژل لب

بسیاری از افراد به صورت ذاتی دارای لب های بسیار نازکی هستند، افزایش سن و در نتیجه کاهش میزان الاستین و کلاژن از دیگر عواملی است که سبب کاهش حجم لب ها می شود، از آن جایی که داشتن لب هایی حجیم و برجسته خواسته ی بسیاری از افراد بوده و سبب زیباتر شدن چهره ی فرد خواهد شد افراد بسیاری به دنبال روش هایی به جهت برجسته سازی لب ها می باشند. تزریق ژل یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها برای بازگرداندن حجم از دست رفته ی لب ها میباشد و ما در ادامه قصد داریم در خصوص بهترین نوع ژل لب مطالبی را به شما ارائه دهیم.

مهم ترین ویژگی های ژل لب

ژل های تزریقی که با خاصیت پر کنندگی برای بخش های مختلف صورت مانند لب ها استفاده میشوند باید دارای ویژگی های مشترکی باشند. تمامی ژل ها باید از مواد طبیعی شامل هیالورونیک اسید، آب و کلاژن ساخته شده باشند تا احتمال ایجاد حساسیت بعد از تزریق برای بیمار به حداقل برسد. علاوه بر این از آن جایی که نمونه های تقلبی از ژل های تزریقی در بازار موجود میباشد تمامی ژل ها باید دارای تاریخ تولید، انقضا و هولوگرام بوده و ظاهری شفاف داشته باشند. ماندگاری مناسب، حصول نتیجه بعد از تزریق، عدم ایجاد عوارض جانبی برای بیمار از دیگر ویژگی هایی است که ژل های تزریقی لب باید داشته باشند.

معرفی بهترین نوع ژل لب

در ادامه به معرفی بهترین نوع یا برند ژل برای تزریق لب خواهیم پرداخت:

  • ژل لب رووفیل (REVOFIL)

این ژل به عنوان بهترین مارک ژل لب کره ای شناخته می شود، ژل رووفیل دارای هیالورونیک اسید، اسید آمینه و مولتی ویتامین هایی بود که میتوان از آن به جهت کانتورینگ و حجم دهی لب ها استفاده کرد. این ژل 12 ماه ماندگاری خواهد داشت.

بهترین نوع ژل لب

  • ژل لب ژوویدرم (Juvederm)

این ژل از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. به دلیل نداشتن عوارض این ژل در گروه بهترین نوع ژل لب قرار دارد.

  • ژل لب روولکس (Revolax)

ژل لب روولکس ماندگاری در حدود 12 تا 18 ماه را دارد و علاوه بر اینکه میتوان به جهت کاهش چروک های پوستی از آن استفاده کرد برای حالت دهی به لب ها نیز گزینه ی مناسبی می باشد. این ژل به دلیل دارا بودن خواص الاستیسیته و ویسکوزیته به جهت حجیم کردن لب ها استفاده می شود.

  • ژل لب استایلج (Stylage)

این ژل حاوی هیالورونیک اسید، بی حس کننده ی موضعی و مانیتول می باشد. با تزریق ژل لب استایلج بیمار میتواند لب های حجیم و طبیعی داشته باشد، ماندگاری این ژل معمولا بین 6 تا 24 ماه می باشد.

  • ژل لب پرفکتا (perfectha)

ژل پرفکتا ساخت کشور فرانسه بوده و از آن برای افزایش حجم لب ها استفاده می شود، بعد از تزریق بیمار به سرعت نتیجه ی عالی کار را مشاهده خواهد کرد، اثر بخشی فوری و طبیعی و بدون عارضه بودن این ژل سبب شده ژل لب پرفکتا در گروه بهترین نوع ژل لب قرار بگیرد.

بهترین نوع ژل لب

دیدگاهتان را بنویسید