پوست

زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت

داشتن چهره ای با اجزای متناسب قطعا یکی از معیار های زیبایی است، به همین جهت بسیاری از افراد به دنبال داشتن چهره ای متناسب و هماهنگ هستند امروزه و با پیشرفت علم پزشکی میتوان با روش های مختلف از جمله زاویه سازی صورت یا کانتورینگ صورت به چهره ای ایده آل رسید در ادامه در خصوص این روش زیبایی بیشتر توضیح خواهیم داد.

زاویه سازی یا کانتورینگ صورت چیست؟

از زاویه سازی به منظور رفع نواقص چهره استفاده میشود معمولا این روش با عمل های جراحی به صورت تهاجمی یا دیگر روش ها به صورت غیر تهاجمی صورت میگیرد که انتخاب آن بر عهده ی شخص و البته تشخیص پزشک متخصص میباشد. معمولا کانتورینگ به روش های ذیل انجام می شود:

  • زاویه سازی صورت با بوتاکس
  • کانتورینگ صورت با نخ
  • کانتورینگ صورت با چربی
  • کانتورینگ صورت با ژل
  • کانتورینگ صورت با فیلر

بوتاکس

در زاویه سازی صورت با بوتاکس یا سم بوتولینیوم باید بوتاکس در بخش هایی از چانه یا خط فک تزریق شود، برای افرادی که فک آن ها به شکل مربع است این روش باعث میشود چهره ای جذاب تر و کشیده پیدا کنند. این روش هیچ گونه دردی نداشته و نتیجه ی کار بین 6 تا 18 ماه باقی خواهد ماند.

زاویه سازی صورت

نخ لیفت

از دیگر روش های پرطرفدار برای کانتورینگ صورت استفاده از نخ می باشد. پزشک با مشخص کردن نواحی مربوط به ورود و خروج نخ، با سوزن مخصوص و نخ های جذبی، لیفت اجزای صورت و زاویه سازی را انجام خواهد داد، نتیجه ی کار با نخ لیفت به سرعت مشاهده میشود، این روش هیچ عوارضی نداشته و معمولا 6 تا 8 ماه ماندگاری خواهد داشت.

تزریق چربی

در کانتورینگ صورت به این روش، چربی از بدن بیمار گرفته شده و برای متناسب سازی صورت در بخش هایی از صورت تزریق میشود. به دلیل اینکه چربی از بدن خود بیمار گرفته شده است این روش هیچ گونه عوارضی نداشته و تا چند سال ماندگاری خواهد داشت.

زاویه سازی صورت

ژل

ژل ها انواع مختلفی دارند این موضوع که چه مدل ژلی و در کدام بخش صورت باید مورد استفاده قرار بگیرد به صلاح دید پزشک انجام میشود، ماندگاری این روش بین 6 تا 36 ماه میباشد. به طور کلی تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید علاوه بر کانتورینگ صورت سبب جوانسازی نیز خواهد شد.

ژل فیلر

پزشک با تزریق فیلر به بخش پایین صورت باعث زیبا سازی فک و در نتیجه کانتورینگ صورت خواهد شد، نتیجه ی کار بعد از تزریق ژل فیلر به سرعت قابل مشاهده خواهد بود.

قیمت زاویه سازی صورت

هزینه زاویه سازی صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد، انتخاب روش زاویه سازی، فرم صورت و نتیجه ای که از کار انتظار دارید همگی در تعیین هزینه کانتورینگ موثر میباشد. به همین دلیل هزینه آن با چربی ، هزینه کانتورینگ صورت گرد و … با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید