پوست

کوکتل مزوتراپی و انواع آن

کوکتل مزوتراپی و انواع آن

کوکتل مزوتراپی و انواع آن چیست؟ کاربرد کوکتل مزوتراپی چیست؟ روش استفاده از محلول مزوتراپی چگونه است؟ فواید و مضرات کوکتل مزوتراپی کدام است؟ اگر شما هم با این سوالات مواجه شده اید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، ما در این مطلب قصد داریم به ارائه ی نکات مهمی در خصوص کوکتل مزوتراپی بپردازیم.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی فرآیندی است که باعث صاف شدن، جوانسازی، رفع چین و چروک ها و آبرسانی پوست خواهد شد. مزوتراپی یکی از روش های زیبایی تزریقی می باشد. که در این روش موادی خاص با خواص درمانی به زیر پوست بیمار تزریق می شود. به طور کلی کوکتل مزوتراپی که با نام محلول مزوتراپی نیز شناخته میشود روشی موثر برای رسیدن به موهایی سالم و پوستی شاداب می باشد. این محلول از آمینه اسید ها، ویتامین ها، عصاره های گیاهی، مواد مغذی، گیاه جینکوبیلونا و جینسنگ تشکیل شده است.

کاربرد کوکتل مزوتراپی

از جمله اصلی ترین کاربرد های مزوتراپی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • جوانسازی
  • رفع افتادگی پوست
  • بهبود لکه های پوستی
  • رفع جوش و جای جوش
  • از بین بردن التهابات پوستی
  • از بین بردن چین و چروک ها

کاربرد کوکتل مزوتراپی

فواید کوکتل مزوتراپی

از آن جایی که این محلول از ترکیبات طبیعی تشکیل شده است عوارضی برای شخص نخواهد داشت از جمله فواید کوکتل مزوتراپی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کارایی بالا
  • نتیجه بخشی سریع
  • عوارض احتمالی اندک

انواع کوکتل مزوتراپی

کوکتل مزوتراپی درماهیل: این محلول کاربردهای فراوانی داشته و از آن به جهت لیفت و جوانسازی صورت و گردن، کاهش چروک های پوستی، افزایش سفتی پوست، افزایش گردش خون و آبرسانی به پوست میتوان استفاده کرد.

کوکتل مزوتراپی رویتاکر: این کوکتل برای درمان پیری زودرس، شادابی و درخشندگی پوست، درمان چروک های پوستی، چربی سوزی و تقویت مو استفاده می شود.

کوکتل مزوتراپی اکسپشن: یکی دیگر از کوکتل های مزوتراپی که برای کاهش چین و چروک ها و افزایش سفتی پوست استفاده میشود محلول اکسپشن نام دارد. این کوکتل باعث رفع افتادگی و شلی پوست گردن و صورت خواهد شد.

کوکتل مزوتراپی فیوژن: این محلول با افزایش گردش خون در پوست سر باعث بازسازی فولیکول مو خواهد شد و برای طاسی منطقه ای بسیار موثر است. برای افرادی که موهایی نازک دارند استفاده از محلول مزوتراپی فیوژن سبب ضخیم شدن مو خواهد شد، همچنین این محلول با آبرسانی قادر به رفع خشکی پوست و شوره سر می باشد.

کوکتل مزوتراپی ولودرم: کوکتل ولودرم برای رفع چربی های اضافی بدن، سلولیت ها، تقویت مو، رفع جای جوش و از بین بردن سیاهی و پف اطراف چشم استفاده می شود.

کوکتل مروتراپی بایواسکین این کوکتل محصولی از کشور اسپانیا بوده و جایگزین ولودرم می باشد.

انواع کوکتل مزوتراپی

بهترین کوکتل مزوتراپی

همان طور که اشاره شد کوکتل های مزوتراپی متنوعی در بازار موجود میباشند که تمامی آن ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند لازم است تا با توجه به شرایط بیمار و نتیجه ای که انتظار دارد یکی از انواع کوکتل ها توسط پزشک متخصص انتخاب شود. به طور کلی محول های مزوتراپی با دیگر محلول ها و روش های درمانی تداخلی ندارد اما بهتر است در این خصوص با پزشک مربوطه مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید