تجهیزات زیبایی

انواع دستگاه های آر اف

انواع دستگاه های آر اف

ما در این مقاله از امورفیا تصمیم داریم در خصوص انواع دستگاه های آر اف اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. آر اف یک روش درمانی کم تهاجم به جهت جوانسازی و رفع مشکلات پوستی می باشد. امروزه دستگاه های زیبایی متنوعی به بازار عرضه شده اند که از فناوری آر اف و امواج رادیو فرکانسی به جهت درمان مشکلات پوستی استفاده می کنند از همین روی شناخت انواع دستگاه های آر اف و ویژگی های هر یک اهمیت زیادی دارد.

انواع آر اف برای صورت

دستگاه های آر اف با توجه به کاربرد و ویژگی های خود به انواع ذیل تقسیم می شوند:

آر اف سوزنی

اگر به دنبال بهترین دستگاه آر اف فرکشنال (Fractional RF) هستید. ما به شما آر اف سوزنی را پیشنهاد می کنیم. از این دستگاه می توان برای درمان ضایعات پوستی، اسکار و جای جوش استفاده کرد. آر اف سوزنی از طریق سوزن های متعدد با امواج رادیویی و وارد شدن در ناحیه درم پوست به کلاژن سازی می پردازد.

مواد مغذی از طریق وارد کردن سوزن ها به پوست تزریق خواهد شد. معمولا هر جلسه آر اف سوزنی 10 تا 45 دقیقه زمان خواهد برد.

آر اف خانگی

دستگاه های آر اف در نوع خانگی نیز موجود می باشند و فرد می تواند بدون مراجعه به مراکز و سالن های زیبایی از دستگاه در خانه استفاده نماید. دستگاه آر اف خانگی مدل های مختلفی داشته و علاوه بر رفع مشکلات پوستی سبب افزایش گردش خون شده و پوستی با طراوت و شاداب را به ارمغان می آورد.

خرید: دستگاه مینی آر اف مثلثی

آر اف خانگی

آر اف رافوس

دستگاه آر اف رافوس مناسب برای بدن و حذف چربی ها می باشد. رفع چربی شکم، بازو، غبغب و پهلوها از ویژگی های این دستگاه آر اف می باشد. علاوه بر این به جهت جوانسازی و رفع چروک های پوستی نیز از این دستگاه می توان استفاده کرد.

خرید: دستگاه آر اف میکرونیدلینگ همراه با چکش سرد

آر اف تری پلار

آر اف تری پلار جدیدترین دستگاه آر اف فرکشنال بوده که از آن برای درمان چین و چروک ها، رفع اسکارهای پوستی، لیفت صورت و جوانسازی استفاده می شود. تفاوت اصلی دستگاه آر اف تری پلار با دیگر دستگاه های آر اف در این است که می تواند سطح گسترده ای از پوست را درمان کند.

آر اف تری پلار

آر اف سه بعدی

از دیگر روش های موثر برای از بین بردن اسکارها و سلولیت های پوستی و لیفت صورت و جوانسازی دستگاه آر اف سه بعدی است این دستگاه امواج را به لایه های عمیق پوست فرستاده و باعث بالا رفتن درجه حرارت سلولهای چربی پوست می شود. گرمای حاصله سبب درمان مشکلات پوستی نظیر سلولیت و اسکار خواهد شد.

خرید: دستگاه آر اف سابسیژن آفرودیت

آر اف ترماژ

از آر اف ترماژ می توان علاوه بر صورت برای بدن نیز استفاده کرد. اساس کار این دستگاه همانند دیگر دستگاه های آر اف تحریک به کلاژن سازی است.

آر اف ترماژ

لازم به ذکر است می توانید برای استعلام قیمت دستگاه آر اف صورت در مدل های مختلف با کارشناسان امورفیا در تماس باشید.

طرز استفاده از دستگاه آر اف

برای استفاده از دستگاه های آر اف لازم است در قدم اول ناحیه ی درمان را با کرم بی حس کننده بپوشانید. در مرحله ی بعد سوزن های یکبار مصرف را در داخل دستگاه قرار داده و درمان را آغاز نمایید.

بعد از درمان نیز استفاده از سرم های درمانی و کرم های مرطوب کننده پیشنهاد می شود.

طرز استفاده از دستگاه آر اف

عوارض دستگاه آر اف

دستگاه های آر اف هیچ گونه عوارض نگران کننده ای برای فرد ندارند تنها ممکن است بعد از درمان با عوارض موقتی از قبیل تورم پوست، قرمزی و خارش پوست رو به رو شوید که جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که این عوارض بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از بین خواهند رفت.

آر اف بهتر است یا بوتاکس ؟

همانطور که می دانید آر اف و بوتاکس از جمله روش های موثر برای بهبود افتادگی پوست، جوانسازی و رفع چروک ها می باشد. هر دو روش بدون بیهوشی انجام شده و عوارض خاصی ندارند.

تنها تفاوت آر اف و بوتاکس در این است که یک بار استفاده از دستگاه آر اف برای رفع مشکلات پوستی کافی بوده اما برای جوانسازی با بوتاکس چند جلسه نیاز است.

بیشتر بخوانید: جوانسازی با هایفو بهتر است یا آر اف فرکشنال

آر اف بهتر است یا بوتاکس ؟

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال

از آن جایی که دستگاه های آر اف در انواع و مدل های گوناگون به بازار عرضه می شوند لازم است برای اطلاع از قیمت دستگاه آر اف مورد نظر با کارشناسان فروشگاه تجهیزات زیبایی و مراقبت خانگی امورفیا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید