آموزشی, تجهیزات زیبایی

حذف تاتو با لیزر کیوسوئیچ

حذف تاتو با لیزر کیوسوئیچ

حذف تاتو با لیزر کیوسوئیچ یکی از روش های موثر در پاک کردن خالکوبی می باشد. تاتو یا خالکوبی بر روی بخش های مختلف بدن همواره طرفداران زیادی داشته و مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. اما ممکن است بسیاری از افراد بعد از گذشت مدت زمانی از خالکوبی خود ناراضی بوده و تمایل به حذف آن داشته باشند، ما در این مطلب از امورفیا به معرفی بهترین دستگاه برای حذف تاتو، هزینه و مراقبت های بعد از لیزر خواهیم پرداخت.

دستگاه لیزر تاتو

همانطور که میدانید روش های مختلفی برای حذف تاتو در بخش های مختلف بدن وجود دارد. از جمله این روش ها میتوان به میکرودرم ابریژن، کرايوتراپي ، لیزرهای لایه بردار، جراحی بخش خالکوبی شده و اسیدهای شیمیایی اشاره کرد. اما یکی از موثر ترین و بهترین روش ها استفاده از دستگاه لیزر می باشد.

پاك كردن تاتو با دستگاه كيوسوييچ

یکی از دستگاه های لیزر مناسب به جهت حذف و پاکسازی تاتو یا خالکوبی دستگاه لیزر کیوسوئیچ (Q-switched) نام دارد. این دستگاه با انتشار پالس های قدرتمند به بخش میانی پوست نفوذ کرده و بدون وارد کردن آسیب به بافت پوست، تاتو را از بین می برد. برای جلوگیری از درد، لازم است پزشک قبل از شروع کار از بی حس کننده های موضعی به صورت کرمی یا تزریقی استفاده نماید.

پاك كردن تاتو با دستگاه كيوسوييچ

دستگاه لیزر کیوسوئیچ ان دی یاگ Nd:YAG

این دستگاه طول موجی برابر با 532 نانومتر داشته و دارای اشعه ای سبک رنگ است. از این دستگاه میتوان برای حذف تاتوهایی به رنگ زرد، قرمز و نارنجی استفاده کرد.

خرید محصول مرتبط: دستگاه لیزر پیکوشور

دستگاه لیزر کیوسوییچ Ruby

طول موج این دستگاه 694 نانومتر بوده و اشعه ی آن قرمز رنگ می باشد. از این دستگاه میتوان برای حذف خالکوبی هایی به رنگ آبی یا سبز استفاده کرد. همانطور که می دانید حذف و پاکسازی خالکوبی های آبی کار دشواری است اما با استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ میتوان به سادگی تاتوهای آبی را حذف کرد.

دستگاه لیزر کیوسوییچ Ruby

دستگاه لیزر کیوسوئیچ ان دی یاگ Nd:YAG

طول موج 1064 نانومتری این دستگاه و انتقال امواج مادون قرمز باعث میتواند خالکوبی های تیره رنگ به راحتی حذف شوند. چنانچه تاتوهای روشنی دارید از آن استفاده نکنید.

خرید ویژه محصول مرتبط: دستگاه لیزر Picosecond برند ADSS

پاك کردن خط چشم با لیزر

دستگاه لیزر کیوسوییچ با انتشار امواج با طول موج بالا در کوتاه ترین زمان بهترین روش برای حذف تاتو می باشد. با تاباندن پالس های این لیزر به ناحیه ی تاتو شده رنگدانه های خالکوبی به بخش ها و ذرات کوچکتری تقسیم می شوند به مرور زمان و استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ تاتو کمرنگ شده و به تدریج محو خواهد شد.

پاك کردن خط چشم با لیزر

تعداد جلسات حذف تاتو با لیزر میکروسوئیچ

تعداد جلسات پاک کردن خالکوبی با دستگاه لیزر میکروسوییچ به نوع خالکوبی و پوست افراد بستگی دارد. اما معمولا برای حذف تاتو 4 تا 6 جلسه لازم است. پاك کردن تاتو در یك جلسه توسط این دستگاه امکانپذیر نبوده و برای تاتوهای سطحی حداکثر 10 و برای خالکوبی های رنگی و عمیق 20 جلسه نیاز می باشد.

مراقبت های بعد از پاك كردن تاتو با ليزر

  • ناحیه ی لیزر شده را تمیز نگه دارید.
  • ناحیه ی لیزر را تا چند روز پانسمان کنید.
  • تا یک روز بعد از لیزر از حمام رفتن خودداری کنید.
  • از کندن و لمس زخم های بعد از لیزر خودداری نمایید.
  • از تماس نور خورشید با ناحیه ی لیزر شده جلوگیری کنید.
  • پماد و کرم تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف کنید.

مراقبت های بعد از پاك كردن تاتو با ليزر

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر

هزینه ی پاک کردن تاتو با لیزر با توجه به ناحیه و گستردگی تاتو، تعداد جلسات، سطحی یا عمیق بودن تاتو، رنگی یا غیر رنگی بودن آن متفاوت بوده و توسط پزشک مشخص خواهد شد. توجه داشته باشید برای جلوگیری از عفونت و آسیب رسیدن به بافت پوست حتما دکتر خوب براي پاك کردن تاتو را انتخاب کنید.

قیمت دستگاه کیوسوئیچ

چنانچه قصد خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ را برای سالن یا کلینیک زیبایی خود دارید میتوانید با مجموعه ی امورفیا در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید