پوست

انواع مدل تزریق ژل لب

انواع مدل تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی است. تزریق ژل لب به منظور برطرف کردن حجم از دست رفته ی لب انجام میشود برخی از افراد که از حجم و فرم لب خود ناراضی هستند نیز میتوانند با تزریق ژل، لب های خود را برجسته و حجیم کنند. تزریق ژل لب مدل های مختلفی دارد و ما در این مقاله تصمیم داریم به معرفی انواع مدل تزریق ژل لب بپردازیم.

انواع مدل تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل روسی

مدلی که اخیرا طرفداران بسیاری پیدا کرده است مدل روسی می باشد. در مدل روسی تزریق در گوشه های بالای لب و خط بالای لب انجام شده و باعث میشود خط بالایی لب حالت برجسته تری پیدا کند. معمولا افرادی که لب های کوچک و باریکی دارند با تزریق لب مدل روسی تغییرات زیادی پیدا خواهند کرد.

در تزریق لب مدل روسی لب ها به جای حجیم شدن بیش از حد به بالا برده می شوند و برای افرادی که به دنبال ظاهری طبیعی هستند مناسب می باشد.

انواع مدل تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل عروسکی

مدل ژل لب عروسکی یا باربی یکی از پرطرفدارترین روش های تزریق ژل لب می باشد. در این شیوه ی تزریق، لب پایین بیمار حجیم تر از لب بالا خواهد شد. این مدل تزریق سبب تغییرات زیادی در چهره ی شخص خواهد شد البته یکی از نکات منفی تزریق ژل لب عروسکی این است که احتمال دارد بعد از تزریق نیاز به تغییر یا تزریق در دیگر بخش های صورت خود داشته باشید. چرا که مدل عروسکی برای هر نوع صورتی جذاب نمی باشد.

بیشتر بخوانید : نکات مهم بعد از تزریق ژل

تزریق ژل لب مدل چاک دار

ایجاد برجستگی در دو طرف لب و شکاف میان لب حالتی را ایجاد می کند که اصطلاحا با نام مدل چاک دار شناخته شده و طرفداران خاص خود را دارد.

تزریق ژل لب مدل طبیعی

به آن دسته از افرادی که طرفدار تغییرات زیادی در چهره ی خود نبوده و از مدل های طبیعی و نچرال لذت میبرند تزریق ژل لب طبیعی یا کلاسیک پیشنهاد می شود. با این شیوه ی تزریق معایب لب ها کاملا برطرف شده و لب شکل طبیعی و زیبایی به خود می گیرد. اگر دوست ندارید بعد از تزریق، چهره ی شما خیلی تغییر کند میتوانید روش تزریق ژل لب مدل نچرال را انتخاب کنید.

انواع مدل تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل قلبی

در این شیوه ی تزریق فاصله ای بین دو حاشیه ی لب ایجاد می شود. تزریق ژل لب مدل قلبی نیز طرفداران خاص خود را دارد و تزریق آن تخصص بالایی می خواهد.

تزریق ژل لب مدل فانتزی

تزریق ژل لب مدل فانتزی بیشتر برای افرادی مناسب است که دیگر نواحی صورت خود را مانند گونه ها برجسته کرده اند. در این تکنیک لب ها از حالت طبیعی و عادی خود خارج میشوند و بسیار حجیم و برجسته خواهند شد.

تزریق ژل لب مدل سوتی

این روز ها مدل تزریق سوتی طرفداران بسیاری دارد و تزریق باید توسط پزشک متخصص به گونه ای انجام شود که فضایی خالی بین لب ها ایجاد کند تا بعد از تزریق فرم لب ها به حالت سوت دیده شوند.

انواع مدل تزریق ژل لب

همان طور که اشاره شد برای تزریق ژل لب انواع مختلفی مدل وجود دارد و لازم است برای انتخاب این مدل ها علاوه بر سلیقه ی فرد به نوع چهره ی وی نیز توجه شود. در صورتی که تزریق انجام شده با نوع و مدل چهره ی بیمار سازگاری نداشته باشد ظاهر فرد زیبا نخواهد شد. لازم به ذکر است برای تزریق ژل لب حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید